joi, 7 februarie 2013

Rimmel London 60 seconds



 Ce mai faceţi? Sper că sunteţi bine cu toate!
      
      Azi m-am hotărât să împărtăşesc cu voi noua mea ,,obsesie,, :d, lacul de unghii nude. Deşi ador nuanţele  mai închise pe unghii, uneori simt nevoia de o culoare mai soft care să nu iasă prea tare în evidenţă. Îmi place foarte mult  efectul pe care îl dă unghiilor, este  feminină, discretă, dar totuşi classy. Ce îmi place cel mai  mult, este  că dă un aspect îngrijit al mâinilor si unghiuţele tale vor părea lăcuite la un salon profesional, deşi nu este neapărat aşa. Este nemaipomenit pentru un interviu, asta, dacă până la urmă hotărăşti să te dai cu ojă, acestă nuanţă este cea mai potrivită, după părerea mea. 
            Eu am folosit oja de la Rimmel London, 60 seconds, în culoarea 710 Alaska ( potrivit nume, nu-i aşa?)  V-aş sfătui să aplicaţi ca bază o culoare albă mată, aşa, lacul de unghii va fi mai intens şi nu veţi fi nevoite să aplicaţi multe straturi. Eu nu am urmat acest pas deoarece nu am avut o ojă albă la îndemână şi a trebuit să aplic patru straturi ca să obţin  culoarea din sticluţă şi prin urmare s-a uscat mai greu. 
    În ceeace ce priveste lacul de unghii, propriu-zis, este bun, îmi place. Asta nu este prima ojă din gama aceasta pe care o am,  mă declar mulţumită şi o să le recumpăr în viitorul apropiat. Se usucă repede atunci când aplici două straturi, dar când sunt mai multe, trebuie sa aştepţi ceva timp... Rezistă destul de bine pe unghii, au un luciu frumos şi nici nu este nevoie să aplici topcoat.
     Încercaţi şi voi, sunt sigură că o să vă placă! 
                                                                            
                                                                          Keep It Simple 
                                                                              Andreea
                                                                                  XX




                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu