vineri, 1 februarie 2013

Wake me up Fundation review

            Buna dragele mele!

      Zilele trecute eram in cautarea unui nou fond de ten, imi doream ceva pentru fiecare zi si, binenteles nu foarte scump. In timp ce eram la cumparaturi cu pritena mea nu ne-am putut abtine sa nu ne  ,,cascam ochii'' si pe la standurile de cosmetica, altfel nu se putea, nu-i asa? Si asa am dat peste o oferta pe care nu am putut sa o ratez... Imi doream de mult sa incerc fondul de ten de la Rimmel, Wake me up, deoarece am auzit foarte multe lucruri bune despre el de la Tanya Burr pe youtube (poate o stiti), iar cand l-am vazut la numai 25 de lei l-am cumparat fara sa stau pe ganduri.
    Pot spune ca nu-mi pare rau ca l-am luat, imi place, desi l-am folosit doar o data,mi-a facut o parere buna.


 Imi place ambalajul,dar ce imi place si mai mult este faptul ca vine cu o pompita, deoarece asa este mult mai igienic si mai comod.
 Are o consistenta medie,la fel e si acoperirea. Ofera tenului un aspect foarte sanatos, luminos si este hidratant . Alt lucru care imi place este ca are SPF 15 si asta este mereu un plus.
 Acestea sunt lucrurile pe care le-am observat pana acum la el,urmeaza sa-l mai testez si o sa va spun daca imi voi schimba parerea despre acest fond de ten. Daca va intereseaza, sunt in nuanta 100 Ivory, care este si cea mai deschisa nuanta pe care o aveau disponibila si mi se potriveste perfect si are 30 ml, ca orice alt fond de ten.
Nu am mai incercat niciodata pana acum fondurile de ten de la Rimmel si sunt tare curioasa ce fel de ,,relatie,, o sa am cu acesta, eu sper sa fie una de lunga durata :).
Sper ca acesta postare sa va fie de ajutor si sa incercati acest produs daca sunteti interesate!


                                                                                                                                             





Keep it simple!
                                                                                                                                      Andreea





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu