vineri, 29 noiembrie 2013

Apivita Express Gold with Papaya


              Salut fetelor!

         Azi vreau sa va vorbesc despre masca de fata de la Apivita pe care am primit-o cadou in revista mea preferata Cosmopolitan. Vreau sa va impartasesc parerea mea despre acesta masca pentru ca eu am mai folosit masti de fata de la aceasta firma si mi-au placut mult dar mai ales daca sunteti interesate de revista sau/si de masca cadou sa va o cumparati cat mai repede!


      Este genul de masca peel off  dar nu este usor de indepartat asa cum sunt alte masti de felul acesteia. Uscata se indeparteaza greu, dar daca umeziti fata nu mai aveti nici o problema. Are un miros foarte placut de papaya, binenteles. Cand am aplicat-o am avut aceeasi senzatie la fel ca masca de argila, adica simti cum se strange pe fata cand se usuca, simti ca iti scoate tot din pori.
                          Asa arata cand o aplici prima data pe fata :

 
       Aceasta spune ca este o masca exfolianta deoarece fructul de papaya are proprietati exfoliante si regenerante. Inlatura delicat celulele moarte ale pielii si impuritatile. Pot spune ca mie imi place deoarece  face ceea ce zice, dupa ce ma spal pe fata intradevar am o piele fina si catifelata. Un alt motiv pentru care imi place este ca nu contine parabeni, siliconi si propylene glycol. Este varainta mai sanatoasa pentru mine, pentru ca eu nu folosesc alte masti din comert, nu am gasit una in care sa am incredere sa o aplic pe fata. Eu imi fac masti acasa si consider ca sunt mult mai bune decat cele pe care le-am cumpara. Dar Apivita este exceptia pentru mine si am sa continui sa le cumpar.
                         Asa arata cand se incepe a usca:

                                   Prin bucati ca acestea se inlatura.
 
       Masca se prepara cu apa intr-un bol, acest lucru il consider un minus pentru ca este un pas in plus, si parca trebuie sa-ti faci timp sa ti-o aplici, ca sa zic asa... Dar asta nu este tocmai ceva negativ pentru toate :D
Plicul are 8g si cred ca ajunge pentru 3 utilizari, am folosit-o de 2 ori deja si sigur mai am inca de o utilizare.

Sper sa va fie de folos acest post. Va pup si va urez o seara minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu