miercuri, 4 decembrie 2013

Produse terminate de ingrijire

Ce mai faceti fetelor?

          Azi vreau sa va arat si produsele mele terminate de ingrijire din ultimul timp. La fel ca si in Make up Empties (daca sunteti curioase puteti sa le vedeti aici), sunt lucruri pe care le-am terminat pe parcursul a mai multor luni.

Primele produse pe care vreau sa vi le arat sunt:


Doua sampoane, unul de la Gerocossen Capilar + care este  tratament impotriva caderii parului. Vara trecuta am avut o problema cu caderea parului iar acest produs impreuna cu o lotiune m-a salvat. Deci il recomand, are un miros placut, curata bine, nu stiu ce a functionat mai bine, samponul sau lotiunea respectiva, oricum am folosit samponul cu placere,  in viitor am sa-l recumpar. Al doilea este Dove Color Repair, damage solutions, l-am cumparat o data cu masca si pot spune ca mi-au placut amandoua produsele. Nu face minuni, dar hidrateaza bine parul, il lasa foarte matasos, usor de descurcat, dupa miros nu ma dau in vant dar nici nu miroase urat, nu ma intelegeti gresit. Si ultimul din categoria asta este un sprei pentru hidratare de la Londa. Pe el l-am cumparat deja, deoarece mi-a placut muult, il aplic pe parul ud dupa ce imi dau prosopul jos din cap. Imi simt parul hidratat si nici nu se mai electrizeaza, cand nu-l folosesc simt diferenta.


Urmatoarele pe lista sunt gelurile de curatare pentru fata: Gerovital Plant Gel spumant antimicrobian si Eucerin DermoPurifyer. Unul este mai accesibil iar altul un pic mai scump. Imi plac ambele foarte mult, curata bine, au un miros placut ce nu m-a deranjat.Cel de la Gerovital are mirosul mai pronuntat, unora s-ar putea sa nu le placa. Cred ca am sa-l recumpar pe cel de la Gerovital pentru ca este mai ieftin. Cine vrea sa investeasca mai mult intr-un gel de curatare il recomand cu caldura pe DermoPurifyer. Aaa, sa nu uit, gelurile acestea nu usuca fata deloc, o lasa curata fara urma de machiaj, dar nu iti simti fata de parca ti-ar crapa imediat!


Am terminat doua demachiante pentru ochi waterproof. Primul a fost cel de la Farmec cu ulei de argan pentru ten sensibil si uscat. Mi-a placut produsul in sine dar ce am urat la acest demachiant a fost gaura prin care iesea produsul, era prea mare si mereu, dar mereu dadeam pe jos! Nu am sa-l recumpar. Cel de la marca proprie Auchan l-am adorat si am sa-l cumpar pana nu se mai fabrica si este si la un pret foarte bun ( 8-9 lei) pentru 150 ml. Lotiunea micelara de la Ivatherm este deja recumparata de mai multe ori. Imi place mult, de cand am descoperit lotiunile micelare nu cred ca o sa ma mai intorc la demachiantele clasice.


Apa termala de la La Roche-Posay nu cred ca mai are nevoie de vreo lauda. Cand am luat-o era la pachet si cu varianta mica, am folosit-o cu mare drag.


Cred ca oricine cunoaste unturile de corp de la Thai Spa, sunt bune, miros extraordinar si sunt la un pret foarte bun. Eu am terminat body-ul scrabul acum dar am avut si cremele. Da, le voi recumpara cu mare drag si pe viitor.
Lotiunea de corp Cranberry and Pomegranate nu mi-a placut deloc! Nu o recomand, nu am sa o mai recumpar niciodata. Nu-mi place mirosul, nu intra in piele si nici nu hidrateaza.


Antiperspirantul de la Bourjois este preferatul meu din toate cele trei. Imi place pentru ca are un ambalaj dragut ( da, conteaza si asta foarte mult), miroase bine si protejeaza la fel de bine. Cel de la Rexona mi-a placut mai putin deoarece nu sunt fan ambalajului sau, nu stiu nu-mi place! Cel de la Nivea  a fost bun, nimic deosebit, la fel ca orice deodorant de felul sau.


La sectiunea random am un supliment alimentar de la Walmark Zinc forte. L-am luat in perioada cand imi cadea parul , pentru ca zincul ajuta la sanatatea parului, unghiilor si pielii. De curand am terminat alt supliment alimentar tot de la aceeasi firma, Calcium Magnezium-Zinc, deoarece raceam foarte des. Apoi am terminat un dizolvant pentru unghii, nimic deosebit cel mai probabil ca o sa-l recumpar. Ultimul produs este extractul de anghinare, l-am luat pentru ca este bun pentru curatirea ficatului ( are un gust oribil).


Ultimile produse despre care va vorbesc sunt niste uleiuri pe care le folosesc pentru par. Uleiul de argan l-am cumparat initial in varianta mica sa vad daca imi place si da, il ador, deja am varianta mare. Uleiul de ricin il folosesc de ani de zile in componenta diferitelor masti pe care mi le fac eu acasa.

Asta e tot fetelor, sper ca v-a placut si sper sa va fie de ajutor cumva. Va pup! 

2 comentarii:

  1. Buna! Am si eu o mica problema: se doua luni a inceput sa mi se usuce pielea de pe fata, iar in jurul buzelor devine foarte uscata si mi se cojeste. Uneori, dimineata imi mai apar pete rosii tot in zonele acelea si simt o mancarime ciudata. Ai idee ce crema hidratanta as putea folosi? Cel mai ciudat devine daca dau cu fond de ten, pentru ca mi se usuca si se cojeste si mai mult. Am incercat crema de galbenele dar nu are nici un efect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ai o problema cu pielea foarte deshidratata... Din pacate eu am tenul gras si niciodata nu am suferit de piele deosebit de uscata, dar atunci cand simt nevoia de putin mai multa hidratare folosesc crema Aloe Moisturizing Lotion cu collagen si elastan. Sper sa te pot ajuta cu ceva!

    RăspundețiȘtergere